mom97X Ayakta sallayarak uyutan arkadaşlar aranıza bırakabilen var mı ? Varsa nasıl bıraktınız ? Bırakamayanlar benim gibi bacaklarınız ağrıyor mu 🥲 kızım 2 yaşında ve uyuturken ayakta salladığım için bacaklarım çok ağrıyor 😖
ogretmenanne2024 mom97X valla ayakta sallamaktan da bıktım uyutmaya çalışmaktan da bıktım yarım saattir ayağımda nerden bulastim bu sallamaya ben de anlamadım
mucizemm94 mom97X 2.5 yaş ayakta sallıyorum ama çok ağrıyor benimde bazen yanımda yatıp uyuya kalıyor inşallah bırakacağım zamanla
hulyakkan16 mom97X 17 aylık hiç ayağımda sallamadım hamağı vardı hoppalası vardı onlarda uyurdu 5 dakikada şimdi de kendi kendine uyuyor yada ışığı kapatıp yanına yatıyorum yüz üstü yatarken saçını okşuyorum 5 dakikada hoooop baktım ki uyumuş 2. Bebeğimi kucağıma aldım 1 hafta oldu onu da hiç ayakta sallamayı düşünmüyorum bacaklarımıza yazık vallahi ayakta sallayanlara Allah kolaylık versin
mom97X mucizemm94 benimki 2 yaş ve bacaklarım çok ağrıyor artık. Kendi kendine uyumaz asla, ayağıma koyarım sallarım sonra uyur
mom97X hulyakkan16 ne güzel ya, benimki destek bekliyor kendi kendine uyumaz asla, sallamaktan bacaklarım her gün ağrıyor
linosko1 mom97X 2 buçuk yaşında hala sallıyorum bakalım bırakacak o kadar şey var ki şu an düşünmüyorum 😂 emzik bez .. 💆
linosko1 mom97X uyurken alıyor genelde onun dışında pek aramıyor. Evet birakcaz inşallah yakın zaman da 🫠
nura97 Ben 1 yasa kadar kucakta pis pisla uyuttum. Sonra kendisi desteksiz uykuya gecti. Bana kucakta uyutma zor geliyordu kilosu falan artiyo malum. Ama bir kac kez ayagimda oyun olsun diye salladim, o daha cok zor geldi ya. Bir arkadas 4 yas yazmis yukarda. Buna nasil bacak dayanir 😟
egelsenkonuss mom97X 2 yaşındayken ayağım yara oldu sallayamam artık dedim 2 gün sırtını kaşıdım uyudu sonra kendi kendine mecbur uyudu. Ayağım ufak bi yara olmuştu sürekli onu gösterdim kskdkdkd
zmrahanmyzc Benimki şuan 1 yaşında ayağımda sallıyorum artık kramplar giriyor 1 2 aya sallamayı bırakmayı düşünüyorum ilk başlarda biraz ağlar ama zamanla alışır diye düşünüyorum hele ki 4 yaşına kadar can mı dayanır iyi dayanmışsınız siz elbet bir gün bu iştende kurtulucaz
bulutlarinsesi mom97X ayağımda değilde ayakta sallıyorum bende 😂 şimdiden bırakmam gerek kollarım tutmayacak yoksa. 😂 bebesininyataga koyup pışpışla yada emzirmeyle uyutan var mı nasıl becerdiii