Minagece çok şükür pişik sıkıntısı yaşamadık onun için sudocrem kullanıyorum ben ama değiştirebilirsiniz bence şunu eklemeyi unutmuşum ablam hediye prima almıştı 35-40 tane onuda kullandık az bir süre ama sıkıntı yaşamadık tekrar sleepy dönmekte yani