Yorumlardan anlaşılacağı gibi memnun olan da var olmayanda var. Ben memnunum mesela hiç pişik olmadı ve açıkçası katkısız olduğunu düşünüyorum hemşire arkadaşımda en katkısız sleepy olduğunu söyledi. Molfix de kullanıyorum ama onların kendi kokusundan bebeğim 💩 yapıp yapmadığını anlayamıyorum 🙈😂 neyse canım demem o ki bence küçük boy alıp denemelisin anca o şekilde öğrenebilirsin. Umarım iyi olur🥰