biyologanned benim kızımda 2740 gram doğdu hastaneden çıkarken 2550 gramdı. 20 günlükken 850 gram almıştı ama 1 aylık kontrole gittiğimizde tam bir kilo almıştı yani son 10 günde 150 gram almış sadece. 20 günlükken kolikliği başladı sabah 9la öğlen 1.30 arası ve akşam 9la gece 2 arası kıyametle ağlıyor. Günde tek öğün besleniyorum sadece akşam yemeği yiyorum oda eşim evdeyse o çocuğu tutuyorda yiyorum. Doktorum beslenemediğim için sütümün vitaminsiz doyurucu olmadığını söyledi. Aşırı sütüm var sürekli akıyor göğüs pedi dayanmıyor günde 7-8 kere üst değiştiriyorum üstüme başıma hep akıyor ama doyurucu değilmiş beslenemediğim için su gibi içiyor yani. Mama takviyesi başladık 3 saatte bir 60 cc veriyorum ama fazla geliyor kusuyor biraz. Memeyi de reddetmeye başladı maalesef 😢 doktor mama vermeyi pek tavsiye etmedi güzel beslen sütün yağlansın dedi ama yemek yiyecek bir vaktim yok maalesef gündüz 3 saat uyuyor kızım, gece 3 saat uyuyor onun harici hep ağlıyor katılıyor. Doktor 3-4 ay sabredeceksin kolik çocuğa yapacak bir şey yok yanına yardımcı tut dedi 😄 siz 30 ml verin 2 saatte bir deneyin belki o zaman kusması olmaz. Bu günlerde çabuk geçer umarım 🌸