Bugün 1 aylık olduk. 2700 doğmuştu 2500e düştü. 1 ay sonunda 3490 oldu. Ama çok küçük duruyor bir türlü büyüme göstermiyor doktor normal dşyor sağlık ocağı gelişim geriliği var diyor. Mama aldıkça kusuyor. Benim sütüm yetmiyor ne yapacağımı şaşırdım çok üzülüyorum. Aşırı kolik bir bebek reflüsü ve besin alerjisi de çıktı. Hiç mutlu bir bebek değil maalesef acı çekiyor çocuğum 🥹🥹