inc güzel gidiyor sadece sabah uyandığı zaman çişim geldi diyor onun haricinde gün içinde hep ben soruyorum annem çişin var mı diye. Varsa evet yoksa hayır diyor. Ama kaka konusunda henüz bir gelişme yok. Yapacağını hissettiysem koştur koştur tuvalete gidiyoruz öyle yapıyor ama fark etmediysem kaka partisi😅 sizin nasıl gidiyor