Zhrhll Kaçıncı gündesiniz nasıl gidiyor, ben 5.gün oldu ama hala ilk gün gibi çok zorlanıyoruz sizler ne durumdasınız.
Elfgrn Zhrhll 3 gün sonra 1 ay oluyor 🫠🫠🫠🫠 Kaka çok zor çiş öyle böyle oturdu alıştı. Çişini tutma süresi de uzadı farkında
papatyam-34 Zhrhll 15 gün falan oldu şükür biz tamamladık ilk günler dediğiniz gibi çok kaçırma oldu ama sonra birden alıştı
Zhrhll Elfgrn ben tuvalete götürüyorum yapmıyor 2 dk sonra üzerine yapıyor kendi söylemiyor,yaptıktan kaka yaptım diyor
Zhrhll MommyNest tuvalet merakı var mı konuşma vs nasıl. Benim kızım da var onu 26 aylık iken başlattım oğlan da ablasını bayadir kıskanıyordu o konuda tuvalete gidince kalan geldi diyordu ona göre 24 Aya girsin öyle başladım dedim m başladım ben ama çok zorlanıyorum 5. Gün olmasinq rağmen çok fazla kaçırıyor ve söylemiyor
papatyam-34 MommyNest 19.5 aylık kızım biz yeni öğrendik kendisi çok hevesliydi sürekli bezini çıkarmaya çalışıyordu tuvalete gidiyordu abisinden gördükçe oturmak istiyordu deneyeyim ne kaybederim dedim ve çok çabuk alıştı
Nsrn1 Zhrhll tuvalet eğitimini asla bitiremeyen biz 😂 oğlum biraz sıkıntı çıkarıyor bu konuda. Büyük tuvalette sorun yok ama idrarını tuvalete yapmayı reddediyor çoğu zaman. Neredeyse bir yıl oldu eğitimi vereli ilk zamanlarda hiç sorun yoktu sonra kardeş kıskançlığı ve buna bağlı inatlaşma derken geriye çekti maalesef.
taytaykutay Biz bezi bırakalı 23 gün oldu bugün. İlk hafta bizde de kaçırma üstüne kaka yapma oldu tabi ama öyle öyle alıştı. Zaten çocuktan söylemesini beklemeyin kendisi söylemicek çünkü siz hadi tuvalete gidelim ben tuvalete gidiyorum sende gel diye onu da götüreceksiniz öyle öyle alışacak. İlk hafta biraz daha sabır gerekiyor annelere ve birsürü don 😅😅😅
inc Gündeyim ilk gün kabus gibiydi hazır değil sanırım dedim 2. Gün bir tık dhaa iyiydi ama ateşlendi hastalandı o nedenle gece takıyorum kafası neyseki karışmadı bugün ilk 2 güne göre daha iyi çişim geldi diyor öğle uykusunda kaçırdık uykularda kaçırması normal tabi şuan için :) ama büyük sabır isteyen bir süreç 31 aylığız
duyguerl Oğlum 15 aylık, kakasını yapınca bo diyor, çişini yaparken özel bölgesine dokunuyor başlasam mı sizce? Erken mi