15.ayda Bexsero aşısının son dozu kalmıştı ben unuttum malesef yaptıramadım. Doktorumuz kaç aysa olduğunun önemli olmadığını 16.ayda da yaptırabileceğimizi söyledi. Bu devlet aşıları gibi şu ayda yapacaksınız gibisinden birşey değil. 90 yaşında haca giden nineye de yapılıyor, 4 aylık bebeğe de yapılıyor aynı aşı. Farketmiyor kaç kaç yaşında veya kaç aylık olduğu