pelinaksar Bugün kızımın özel aşısı menenjit vardı ama ben nasıl aklımdan çıktı bilmiyorum unuttum gitmeyi 9 günde tatil var kızlar sizce nasıl yapayım yarın alıp devlet hastanesinin acilinde mi yaptırayım yoksa 9 gün bekleyip doktoru mj bekliyeyim 8 aylık
1cocukannesi_1 pelinaksar 8 9 günden birşey olmaz kızımın son menenjit aşısı 1 buçuk ay gecikmeli yapılmak zorunda kaldı doktorumuz sorun olmaz dedi ama siz yine de bir doktora danışın
dunnobeck pelinaksar Sağlıkocağında da yapılıyor aslında, takipli olduğunuz ebe varsa ona sorup sonra eczaneden alıp götürebilirsiniz
seval868_ pelinaksar Menenjit aşısının herhangi bir süresi yok istediğiniz zaman yaptırabilirsiniz. Doktorlar genelde aşı olmayan aylara denk getiriyorlar bu aşıyı ondan dolayı belli tarih veriyorlar. Sağlık ocakları Menenjit aşısını yapmıyor diye biliyorum ama bir danışın eğer yaparlarsa eczaneden alıp hemen yaptırabilirsiniz. Takılmayın gecikmeli yaptırmaya süresi yok bu aşının 😊
sessi pelinaksar süresi yok ben olsam bayram dönüşü yaptırırdım aşıdan sonra bi tık bağışıklık düşüyormuş birde menenjit biraz zorlamıştı bizi ateşlenme vs bayram öncesi bu strese girmezdim😂
1cocukannesi_1 pelinaksar ben olsam bayramdan sonra yaptırırdım bayramı rahat geçirirdim dediğim gibi bence 1 hafta 10 gün gecikmeden sıkıntı olmaz içiniz rahat etmezse pazartesi eczaneden alıp sağlıkocağında yaptırabilirsiniz
seval868_ 1cocukannesi_1 bazıları yapmıyor mesela bizim gittiğimiz sağlık ocağı yapmıyor. Ağır bir aşı olduğundan dolayı her sağlık ocağı çalışanı yapmıyormuş ondan dolayı sorun dedim zaten sağlık ocağına
pelinaksar 1cocukannesi_1 evet teşekkür ederim mesajınız çok aklıma yattı bayram sonrası rahat kafayla yapacağım bağışıklığı düşecekse çok insan görecek daha kötü olur bayram sonrası daha mantıklı teşekkür ederim 🙏🏼🌸🤍
umaykusunannesii pelinaksar benim babam öldüğünde 6 ay erteledik bütün aşılarını. Doktorumuz bir sorun olmadığını ama yinede yaptırmamız gerektiğini söyledi
pelinaksar umaykusunannesii Başınız sağolsun, evet öyleyse beklemesinde sorun yok teşekkür ederim bilgi için 🌸
1cocukannesi_1 seval868_ doğrudur bilmiyordum bizim burda yaptıkları için her yerde yapılıyordur diye düşündüm
dunnobeck pelinaksar Aaa şaşırdım bütün hepsinde yapılıyor diye biliyordum, bize aşınızı alıp gelebilirsiniz demişlerdi
esiilaa pelinaksar yok sorun olmaz onemlı olan iki aşı arasında 2 ay geçmiş olması en az ama en fazla süre diye bi süre yok ilk yaptırdığınız menenjit asısını baz alarak 2 ay sonra herhangi size uygun en yakın zamanda yapabilirsiniz maksat erken aşılanma sağlansın acile gidip orda kalabalığa girmenize gerek yok 🌺
begonvil00 esiilaa 1 ay diye biliyorum. Menenjit aşısı canlı aşı olmadığı için diğer tüm aşılarla aynı gün bile yapılabilir. O dediğiniz canlı aşılar için geçerli. Biz devletin yaptığı aşıyla menenjiti aynı gün yaptırmıştık mesela