25082025 bazı bebekler arabayı sever uyur benimki arabaya binince hemen uyuyor bende bayramda uzun yola gideceğim 8 aylık oğlum üstelik bizim araba iki kişilik yani arabamız doblo ve sadece 2 koltuk var bir şöfor bide yolcu koltuğu arkası boş mallar oluyor dolu oluyor araya puseti sıkıştırıp sabitliyoruz uyuyunca oraya koyuyoruz uyanık olunca da kıpıd kıpır bir şekilde oyalıyoruz yemek vs alt değiştirmede durup öyle işimizi görüyoruz yani arabayı seviyorsa sıııntı olmaz