11 aylık oğlumla yakın zamanda Antalya’ya gittik, düşünün ben arabayı sürmeme rağmen çok rahat gittik. Gece çıktık yola zaten uyudu sürekli, uyandığı zamanlar da emzik ve mamayla tekrar uyumaya devam etti. Dönüşümüz de gündüz vakti olmuştu o zaman oto koltukta çok sıkıldı. Ara ara mola vermek durumunda kaldım. Dönüştede yolu izleyip durdu. Bizim için rahattı umarım sizin içinde öyle olur