ciceksincicek 3.aydan sonra kilo alımı zaten düşüyor gayet güzel kilosu ve iyi almış. Benim oğlum 3saatte 150cc içiyor yinede 4-5 aylar arasında sadece 300 gr almış. Hem sizinkinin boyuda çok iyi muhtemelen boya gidiyor. 5 aylık 67 buçuk cm boyu. Ayrıca çocuk sağlıklıysa hareketleri neşesi iyiyse kilonun çokta önemi yok hiç kafanıza takmayın 🌷