Bebeğim 4 ay 3 günlük bu ay sadece 550 gram almış meme reddi oldu sonra sağımla verdim sütüm kesildi mama başladık 1 aya yakındır çok az içiyor yani 2,3 saatte bir 90 cc yada bazen 60,80 çok az hemşire biraz burun kıvırdı az gibi ama ne yapayım ki ben zorla veriyorum hareketli huzurlu ,motor gelişimi çok iyi kilosu 6650 boyu 65 cm artık yoruldum iştahsız mı canımı istemiyor atak desem 3.aydan beri böyle hiç mi geçmez 4 aylık bebekler 150 cc içiyor doğum kilosu da 3300 dü sarılıktan yattı 3055 le çıktık hastaneden .demir eksikliği iştahsızlık yapar mı lütfen bilgisi olan yazsın ?