hira0502 Nsrn1 çok teşekkürler afiyet olsun size de 😇 bizim burada havalar hâlâ soğuk olduğu için soğuk kahveye geçemedik daha 🥲
hira0502 canmanayvesuyu bende çok seviyorum ama biraz videoları uzun olduğu için boş boş oturup izlemek çok sıkıyor beni o yüzden bazen temizlik yaparken kulaklıkla falan dinliyorum hatta o şekilde daha çok aklımda kalıyor 😄😄
BongomyaPrensi Nsrn1 afiyet olsun 🌸 İstanbul’a daha yaz gelmedi 😃 soğuk kahve içemiyoruz 😬 En geç Haziran ortası içeriz gibi 😂