sancarmom valla bence o biraz tercihe ve bebişe kalmış benimki ufak diye arkadan iterim durursa vs diye ve ebeveyn kontrollü aldım ama ileride belki yorulunca sürmek istemezse de üzerine oturtup iterim belki hem çocuğu hem scooterı kucakta taşımaktan iyidir haaha ama çubuk çok kolay taklyor muydu ondan emin degilim eşim taktı çıkardı. Boy ayarları ve oturma ayarları çok basit ama hemen bi tuşa basıp 2 saniyede oluyor. Hem scooter boyu hem oturma sandalyesi boyu 4 kademe. Belki yorulunca oturup ayakla iter sizinki daha büyükmüş . Kolu çıkıyor ama öyle almak isterseniz de yani. Çünkü kolla tek başına sürerken o arkada dengesizlik yapar siz kullanmazsanız elinizle yön vermek istediğinizde sağa sola hafif bastırıyorsunuz. Öndeki o şeyi kaldırınca çocuk da sağ sol yapabiliyor indirince sadece dümdüz gidiyor sizinki ayakta ilk dümdüz kullanıp sonra sağa sola geçer bence 2 buçuk yaşta olursa. Hee bir de kask aldm ayni markanin ve dizlik dirseklik korumasi. Dediğiniz gibi bir de bisiklet aldm ben de onda da kol var o da arkadan itmeli yani. 😀