ceren111 scoot and ride marka arkadan itmeli aldım onu evde çıkardm ama ilk başta takıp biraz ittim ayaklarıyla gitmesi gerektiğini anlasın diye çünkü henüz yürüyemiyor kendi başına ama sıralıyor 3-4 aydır. Bu markayla globber arasında kaldım ama globber ın oturma yeri 2 kademe ayar bunun 4 kademe ayarı vardı, şuan ufak olduğundan ayakları yere daha iyi değebilsin diye bunu aldım. Bir de direksiyon kilidi var sağa sola gitmesin diye onu aktif hale getiriyorumm sadece düz gidiyor. Onu açınca sağa sola da gidince devriliyor😀 ilk aşamada bu şekilde öğrensin diye bunu aldm🙏🏻