gizemkahra yenidoğan döneminde 1-1,5 ay kadar pamuk kullandım, daha sonra molfix marka yeşil paket olanından kullanmaya başladım. Şuan 17,5 aylık, evde olduğum zamanlar da poposunu yıkıyorum, çiş te olsa yıkıyorum. Islak mendili daha çok yıkayamadığım durumlarda tercih ediyorum. Islak mendil kullanımı biz de pişik yapmadı. Yediği yiyeceklerden kaynaklı bazen pişik oluyor. Onun içinde pamuğa biraz zeytinyağı döküp pişik bölgesine sürüyorum, bütün pişik kremlerinden daha etkili. Pişik kremi de kullanıyorum, aralarda zeytinyağı uyguluyorum o kadar