gizemkahra Bebeğim 12 aylık bu zamana kadar pamuklu suyla temizliğini yaptım ıslak mendil kullansam pişik olma ihtimali var mı siz de oldu mu
cokbilmismom gizemkahra doğduğundan beri islak mendil kullanıyorum hiç pışık olmuyor niye olsun ki cisi kakayi zamanında alınca
myavocado gizemkahra İlk iki üç ay kadar pamuk kullanıp sonra ıslak mendile geçmiştim. Hiç pişik yaşamadım. Sleepy sarı paketli yenidoğan ya da baby turca yenidoğan kullandım hep.
mrscakir gizemkahra ilk 1 ay pamuk kullandım sonrasında molfixin yenidoğan ıslak mendilini kullandım şuan 15 aylık hala onu kullanıyorum. Bana daha temiz geliyor nedense
1cocukannesi_1 cokbilmismom bazı bebeklerin cildi hasas oluyor ıslak mendiller pişik yapıyor kızıma çoğu bez bile pişik yapıyordu
justthecigarette gizemkahra ben ilk 1 ay pamuk kullandım sonra hep ıslak mendil. Şu an 2 yaşında hala molfix yenidoğan kullanıyorum memnunum
umos_ gizemkahra içeriği temiz ıslsk mendil kullanırsanız hiç bişey olmaz. Pureseed, uni baby 0-6 ay mesela temiz içerikli
_birbebekannesi_ gizemkahra ben ikisinde az kullandım, yenidoğan donemdinde 1 ay pamuk, sonra islak mendile geçtim,zsten evde de hep yikarım, disari çikinca islak mendil kullanmam gereken yerlerde kullanirim
mamacitaa_ gizemkahra ay zor olmadimi hep pamuk islat sil falan helal 😊 islak mendil kullandik hep simdiye kadar da
aslanmom___ gizemkahra 5 buçuk aylık hep pamuk kullandım şimdi 2 haftadır babyso sıkıştırılmış bambu mendil kullanıyorum yenidoğan ıslak mendil kızarıklık yaptı
damlaaa_1 İlk 40 gün pamuk kullandım daha sonra sleepynin ıslak mendilini kullandım ıslak mendili de suyla ıslayıp kullanıyorum
emooo Pamuk biraz uğraştırıcı oluyor bende 6aylikken ıslak mendile gecmistim ama besin alerjisi filan da vardı biraz kızarır gibi oldu tekrar pamuktan devam ettim 11aylik şuan bence aslında pamuk daha iyi temizliyor gibi geliyor kullanmaya devam edeceğim
Kartanesi26_ gizemkahra kızım 15 aylık olacak en baştan beri pamuk kullanıyorum de tüylenme yapar ıslak mendil dedş
ozdenizzz gizemkahra benim ikizler 12 aylık pamuk kullanıyorum kullanmaya da devam edicem. Dışardayken çantamda her ihtimale karşı mustelanın su bazlı ıslak mendili var.