Aramızda migreni olan var mı ne gibi ilaç kullanıyorsunuz yada migren günlük hayatınızı nasıl etkiliyor.
Bende vertigo var nörolojiye cıktım migren dedi ve 2 tane hap verdi bu miğrenin iğnesi varmış yeni çıkmış ama coçuk olmuyormuş galiba iğneden sonra bide botoks varmış bende ilk kez migren cıktı .
Bende baş agrısı mide bulantısı ve bayılacak gibi fena oluyorum basımı eğince kötü oluyorum bacak titremesi oluyor bayılacak gibi bir anda kötü oluyorum ben bunları vertigodan sanıyordum baş dönmesi beynimin içi dönüyor sanki kafamda doluluk hissi oluyor bunlar migrenden mi oluyor ?
Migreni olan kişilerin ne gibi şikayetleri oluyor yada ne yapıyorsunuz ?