matmazel72 benim bebeğim de 2800 doğmuştu şuan 5 ay 4 günlük 6 kilo. Doktor geriden geliyor falan dedi ama zaten sarılık falan 2600e düşmüştü yani ona göre bence iyi kilosu. Keyfi de yerinde o yüzden ben çok takılmamaya çalışıyorum. Önemli olan belli bi düzende kilo alımına devam ediyor olması bence