Kumrum34 sadece anne sütü mü alıyor, benim kızım 1 kere öyle olmuştu sadece ama o aşıdan sonra günde 4-5 kere az ve sık yapmaya başladı hatta 8 defa bile yaptığı olmuştu yani bezi kapatıyordum çocuğu kaldırmadan tekrar yapıyordu. Sadece mukus olunca çok önemsemiyor doktorlar bizi önemsememişti ta ki kan çıkana kadar. Hatta kan geldiğinde bile diyet yapma diyen olmuştu