Alinduru canım biz grip oldu dediler özel hastane para için yatırfı cocukda ne öksürük ne akıntı burnu tıkanıodı tek sorun bu günde ğç çeşit antibiyotik verdiler bende cocuk kötü dediler ya uyanamadim sonra dedim ya cocukda ne öksürük ne ates üçğncü gün cıkdık eve geldik cocuk kaka yapdı ishal gibi mukus konple hemen apar topar tekrar hastaneye bagırsak enfeksiyonu var biçiğne yapalım antibiyotil etrsi gün iğneyi olmadım baska dr a gittm herseyı kesin dddi antibiyotikden bagırsak florası bozulmus ama düzelmesi bi ayı geçer dediler simdi işte 15 gün oldu bekliyorum mukusu yine var ama ilkgün gibi değil ishal gibi de değil katı değil kakası bende acaba alerjımı diorum rotayida ayıb 9, da vurulduk bu süreçsdw bi değişiklik olmadı farklı bi durum sezmedim dr dedi eğer alerjık bi durum var sa bi ay içinde cıkar zaten 4, aya kadar cıkıyormus bugun 3,18 günlüğüz bizde