mrvt866_ benim ilk çocuğumda öyleydi iki üç aylık bebek altı saat uyumazdı inanması Zor ama gerçekten uyumazdı nefret ederdi sanki uyumaktan gazdır dedim büyüdükçe yine aynıydı doktor düzeni o şekilde oturtmuş saatleri ayarlayamamissin dedi ilaç için zararlı olabilir risklidir bu tarz ilaçlar tavsiye etmem dedi almadım seni anlıyorum ama geçecek 🫂kolik olabilir bebeğin bu arada