mrvt866_ ben damlayı kullanmayı denedim her şeye rağmen, tam sizin gibi düşünerekk. Ama malesef pek işe yaramadı. Ben kullandığımda bebeklerim 4 aylık ve 24 aylıktı. 24 aylık olan kabuslarla gece terörüyle uyandı geceleri bu damla yüzünden. 4 aylık olanda da kısa bir süre işe yaradı. Eğer gazı varsa gazını rahatlatıp uyutmaya deneyin. Büyük olana da papatya çayı vb çaylar deneyebilirsiniz.