suheyliii bizde yoğurtla başladık tadı tanıdıktı önceden kaşık ucuyla vermiştim bir kaç kere. Bugünde havuç yaptım tosbamaa. Oda yüzünü eksitti sonrasında istemeye başladı. Zorlamadan havucu atlattık çok şükür. Yarın tekrar havuçla ilerlicez. Bende çok heyecanlı ve korkarak aslında bu sürece girdim. Basit ama çok kafa karıştırıyor sanki ilerleyen zamanlar için.