acemianne3 oğlum reddetmedi, ama ağzını ekşitiyordu. Alıştıktan sonra severek yedi. Ama sebzelerden başlayın tadına alışık olmadığı için belki yemez ama alışır. Denedikçe damağı alışır korkmayın, ben ilk başladığımda, nasıl yapıcam, ne vericem, nasıl yediricem, nasıl hazırlicam diye düşünüp heyecan ve korku yaşıyordum. Hatta sütüm yetiyor ek gıdaya geçmicem gerek yok diyordum kendi kendime, ama başladığım zaman basit olduğunu gördüm ve güzelde ilerledi