karanefek bizimde öyle. Annemlerde k.validemlerde gözü gibi bakıyor. Bir dk peşinden ayrılmıyorlar . İki tarafta çok üstüne düşüyor ilk torun olduğu için. Kızımda iki tarafa alışkın uyur güzel vakit geçirir bizi hiç aramaz. Ama eşim aşşşırı evhamlı ya bu konuda hepimizi bunaltıyor😅