Dün konyaaltı sahil full doluydu .Denize girenlerde çoktu ama deniz soğukmuş öyle dediler.Hava gayet sıcak sıfır kol mini etekle rahatça geziliyor.Ancak 10 dk içinde birden esip yağmurda yağabiliyor. O yüzden muhakkak üzerinize mevsimlik bişeyler getirin.Dün deniz kenarında sort tişört ile bebeğim üşür diye 1 kat daha giydirdik biz