acemi_anne36 ayy bizim de en az 1 ayımız daha var o zaman 🙁 kimyon hiç sevmiyorum ama çayını içiyorum mecburiyetten. Masaj yapıyorum ağız gazını da çok güzel çıkarıyor genelde ona rağmen oluyor anlamıyorum. Böyle sürekli ağlama modu olunca hiçbir etkinlik yapamıyoruz kendimi kötü hissediyorum.