Bebeğim 3 ay 1 günlük. Hala çok gazı var gaz çıkarırken bi ağlamaya başlıyor. Baş edemiyoruz sürekli ağlama. Gaz masajı, gaz damlası falan kullanıyoruz. Ne zaman geçti sizinkiler. Doktor kız çocuklarında 3. Ayda geçiyor genelde dedi ama geçmedi bizimki