Tubbb asocialmom yaklaşık iki yıldır bugünü bekliyordum. Bu haftasonu kuaföre gidip çok özlediğim sarı saçlarıma kavuşacaktım.. evde kesilmiş saçlarıma kuaför makası değecekti sonunda.. olmadı olamadı.. korona geldi kuaför hayalim bitti 😩
Ilbilge Alisa58 yaa ben gibisin kara kara düşünüyorum ne yapıcam diye bi cesaret gideyim kuaföre diyorum ama korkuyorum da . Evde napcam bilmiyom offf off.
Sevgi1 asocialmom ha ben ben kaş bıyık kendim halledecem 😂😂 ağda yapcam ben evde ama malzeme almam lazım çok rahatsız oluyorum
CinarciginAnnesi 3 aydır doğum yaptım 3 ay sonunda bu hafta sonu cesaretimi toplamıştım ağdaya gidecektim doğumdan beri jilet yapıyorum bu seferde virüs yüzünden gidemicem tamda uzatmıştım yaaa😔😔
Mucizem_0809 asocialmom kaşlar orman bıyıklar pala saç hiç söylemiyorum Allahtan tesettür var 😂 bigün takıp maskeyi gidicem galiba
asocialmom Mucizem_0809 canım orda kullanılan her şey de virüs olabilir sadece maske korumaz bence riske atma
Aminem asocialmom bende kaş bıyık magduruym gtcktm virüsten olmadı eşimle yüz yüze gelmemeye çalişiyrm 😃😃
Kubraegir Aminem Bi kere yeni doğum yaptığımda salmışım kendimi hiç farkındada değilim eşim öperken bıyıkların batrı demişti 😂😂😂😂
[silindi] asocialmom valla hıc sorma ya jılet yapıcaz mecburen benım zaten dıkıslerım varda düştü düşecek dıyodum gene aldırırım ben jılet surmem dıyodum ama mecbur yapıcam
Eylul_um asocialmom Bebeğim 4 aylık doğum yaptığımdan beri kuaför yüzü görmedim iş başa düşüyor 🤦🏻♀️
Pinkbery asocialmom saçımı kestircek imajını değiştiricektim bende yıllar sonra zarzor Boyle ni karar verdim olana bak🤣🤣 dahada yapmam heralde .
iraz90 asocialmom bende lazere baslamistim bu ay 2. Kez Gidecektim bide sacimda aklar cikti kuaforume gidip boyatacaktim kismet degilmis artik