asocialmom Tam kuaförüme gidecektim bu virüs çıktı piyasaya 1 haftadır kara kara düşünüyorum hadi kaş bıyık kendim hallederim iyi kötü ama bu özel bölge vs napıcaz😆🙈
Gizemabc asocialmom basliga guldum😅 Su hayatta en sevdigim faaliyetlerden biri. Kuafore gideyim, atayim kendimi bana ne yaparlaesa yapsinlar. Amma ve lakin bebek dogdu kas, biyik, kil, tuy aldi yurudusgagsg
Oglunasikbiranne08 asocialmom ben evde kendim hallediyorum herşeyi. Yapamayanlar da nasıl olacak bilemiyorum cnm.
asocialmom Sin21 özel bölgeye ağdayı kendim yapmayı bi kere denedim ama olmadı çekemedim acıcak diye allahım kan ter içinde kalmıştım 🤣 bi daha cesaretim yok
PrensesRavza asocialmom ahahah çok iyi hatırlıyorum bende bi kere denedim de sonra kendimi ağdayı yıkarken buldum o nasıl bi acı ya 🤯🤯
Anneyim2 Ikrabia deneyim deme afedersin bildiğin lağım kokusu hem eve siniyor koku hem tenine. Geçen gün de konusu oldu hatta iğrenç bise. Jilet ten de farkı yok denedim. Yaparken de kusmaya geldim kokudan. En kötü yanı kokusu tenine geçiyor eşini uzaklaştırrsin valla kendinden demedi deme
tarcinkokusu14 Ikrabia sakın uygulama leş gibi kokusu var ve çok zararlı bir ottan yapılıyor tehlikesi var canım.
asocialmom Oglunasikbiranne08 özel bölgeyi nasıl yapıyorsun ayıp olmazsa birazcık ipucu alabilir miyim 🙈
Alisa58 asocialmom valla ağdasız nasıl ypacammm bilmiyorum İnan annemde jileteeee vur gitsin diyor ay nasıl yapcammm bilmiyorum
Ilbilge Alisa58 yaa ben gibisin kara kara düşünüyorum ne yapıcam diye bi cesaret gideyim kuaföre diyorum ama korkuyorum da . Evde napcam bilmiyom offf off.
Deletedmom349 Kybele 😂7 24 bakımda bi yere kadar bacım sürekli makyaj dan cilt heba oluyor ben kapalıyım eve geldiğimde saçımı açtığım an sağa sola kıl dökülüyor rahatsız oluyorum çoğu zaman topuz time 😒7 24 bakımlı olup yemek ti ütüydü yapan sanmıyorum bikere temizlese saç dökülür benim kızım saçımı açık görsün yoluyor 😂sarı saçtan da sıkıldım boyatacak yer yok şimdide makyajlı sürekli dolanamıyorum nasıl abdest alıcam yalan onlar yalan
Mlkemrecre Vlla hamilelikten önce kendi herseyimi alıyordum.ama gebelikte düşük tehlikesi yüzünden agdayi bırakmak zoeunda kaldım.dogumdan sonrada dikisime bişey olur diye alamadım.genutal bölgem çoğaldı.almak istiyorum ama kızım bu aralar huysuz.makinayla devam ediyordum.Allah tan eşim hiç dile getirip bişey demiyor.Rahatsiz olmuyor 🤦ama ben kendim rahat edemiyorum.denicem ama.genital bölgenizi alırken eğer ağda bezi kullanıyorsanız bezi uzun kesip almayın kısa kısa kesip alın.eger elle çekilen agdayi kullanıyorsanız kısa kısa sürün..ve cesartli olun alın.. inanın bnde korkuyordum ama almıştım.hemde her ay kendim alıyordum.bi kere bile ordan kuaföre gitmedim..hem zaten gidilmesi uygun değil.haram.diceksiniz ki temizlik mecbur.ama bu mecburiyeti başka şeylerle kendiniz halledebilriniz..ağda olmasa makina epilasyon en basiti jilet.
Deletedmom145 [silindi] 😂😂😂😂her dakika saçlarimu tararim.makeup saat sabah 5den aktiv saçlar fönlü tirnaklar guzel🙄ah nasil hayal etdim kendimi
melek_42 asocialmom bende evde boyacam saçımı ilk kez boyayacam benim koca bile şaşırdı sen mi evde boyayacaksın falan dedi 😂 inşallah çok kötü olmaz
Nisakusunannesi14 melek_42 benim bebeğim 4 aylık boyamıyorum hala saçımı siz ne zaman başladınız süte geçer diye valla beyaz saçla dolaşıyorum 🤦♀️😂
Deletedmom145 asocialmom bende gidemeyengillerdenim😂😂😂😂😂evde kendim yapmayi düşünuyorumda.ama kendimi kendim uaparsam eşek haline gelirim hemen hemen😂
Neselianne1996 Bebekten dolayı uuzn zmandır gidemiyorum şimdi hiç gidemem kendimde yapmayı beceremiyorum kaş, bıyık almayı