Rabia_annesi barismom Bende Kayserideyim ama biz kahvaltı yapacaktık ama sallanmadık hissetmedik yani ama büyükmüş
barismom Rabia_annesi çok sessizdi ev oğlan uyudu yerde döktükleri vardı toplayım dedim başım döndü sandım baktım yer oynuyor