nazligiz Nike aldım ben aşırı güzel rahat dün giydi parkta toz toprak hemen elimde yıkadım kurudu bile ama size göre numara var mıdır bilmem 4-5 aylıktı yürüyemiyodu henüz ablam igor almıştı ayakkabısız gezmesin diye hahahah ilk adımıda nike almıştık
