nazligiz süper step in çocuk mağazası yani süper kidste Adidas sandaletler 1200 civarıydı. Aşağıda bir arkadaş Vicco nun ışıklı olanını atmış. Sarı gri olan . Biz de o da var. Yani rahat gibi ama biraz kaba olduğu için dün bir kez önü takılıp düştü. Normalde ayakkabı takıntısı var. Asla kırmızı ayakkabısı var bir tsne ondan başka ayakkabı giymez. 2 gün önce babası başka ayakkabı giydirdi giydi. Dün de sandaleti deniyim dedim yine giydi. Ama akşam kırmızı ayakkabılarını istedi yine 😂😂
İgor falan çok rahatsız bence. Çorapsız giyilmiyor vuruyor :/