baltanemm 15 aydir prima kullaniyorum bende son 2 haftadir sizdirma sorunu yasiyorum. ustelik bugun gunduz dahi sizdirdi. gecen pakette sizdirdiginda iletisime gectim seri de bir sorun olmadigini soylediler . baska markaya da gecmek istemiyorum napicam bilmiyorum
Urassmom34 hu33 prima diğer bezlere göre kalıp olarak bi tık büyük, büyük geliyor olabilir mi? İlk doğduğunda prima sızdırıyor diye değiştirmiştim ama hiçbirinden memnun kalmadım primaya döndüm bebiş de büyüdü aylardır sorun yaşamadım
hu33 Urassmom34 1 numara kullanıyoruz daha küçüğü olsa kullanırım ancak yok biraz daha sıkı bağlıyorum artık bebişi
hu33 byz999 dünden beri taşırmadı hiç bezi göbek deliğini de baya kapatıyor biraz daha deneyeceğim bu şekilde
flowersssss hu33 bir ara bizim her gün taşıyodu çişi. Kafayı yiycektim. Ben hafif bol bırakıyodum bez sıkmasın diye ondan oluyomuş şimdi düzgünce takıyorum taşırmıyo
gokatamom hu33 çok şişince sızdırır kenarlarını iyice kapatınca olmuyor. Benim de ilk başlarda öyleydi