seval868_ -SweetPanda- bu fiyata biraz zor satarsanız. Sıfırları bu tar bebek arabaların zaten o fiyatlarda bence biraz daha düşürürseniz fiyatı satışınız hızlanabilir :)
seval868_ suheyla92 ayyy bilmiyordum 😅 ama ben hızlı satış istiyorsa diye dedim kötü amaçlı demedim ki 😅 desene benimde yakındır 😅
monica50 -SweetPanda- araba sıfır değil bir gün bile kullansanız ikinci el artık. kimse bu fiyata satın almaz 4 bin bi sene kullanılmış alacağına az üstüne koyar sıfır alır yani. ikinci el tercih edilmesinin bi sebebi var, iyi satışlar yine de
seval868_ -SweetPanda- sonuçta kullanılmış canım insanların 2. El ürün alması daha uygun olması amacı ile. Tabii karar senin ben fikrimi söyledim ama daha uyguna bu bebek arabalarının sıfırı da var :) iyi satışlar
-SweetPanda- monica50 0dan farksız derken temiz kullandım demek istedim yoksa tabi 2inci el. Teşekkür ederim.
-SweetPanda- seval868_ Aah şu uygulamalarda leş gibi arabaları kaça satıyolar bi görsen şok olursun😂 yinede teşekkür ederim