Heryere paylaştım burayada paylaşayım dedim. Kızım büyüdüğünde aldığım ilk bebek arabası çok çok memnun kaldım 1 sene kadar kullandım ve kızım artık yürümeyi tercih ettiği için satmaya karar verdim. Yepyeni gibi sadece kemeri yaptırmam lazım onun dışında yepyeni gibi. Önünde masası var ve biz onu hiç kullanmadık o yüzden yeni resimlerde masası yok. Baya büyük ve konforlu bir araba sürüşü de kolay ve su geçirmeyen tentesi var. Geçen sene 2025de aldık ve bu senenin sonuna kadar garantisi var. Satın almak isteyen olursa gdrpsdan bana yazabilir - Tubii95



