suavegemom
Evet başka doktora götürdüm enfeksiyonmuş yatış vermek istediler ikizini bırakıcak kimsem olmadığı için 3 tane antibiyotik iğne verdi her gün aynı saatte vuruldu çok şükür artık ateşi yok iyi oldu bugün tekrar kontrole gittik iğne yeterli bi hafta boyunca antibiyotik şurup kullansın dedi daha sonra tekrar kan vermenize gerek olmadığını söyledi