Arkadaşlar ikizlerimden birinin cumartesi öğleden sonra durduk yere ateşi çıktı götürdük serum taktırdık hastanede biraz düştü sonra tekrar çıktı 39.8 lere kadar gördük 10 buçuk aylıklar bu arada. Kız olan bugün yine ateşi 38.6 bandında seyrediyor doktor antibiyotik verdi kullanıyoruz 2 gündür bir de dolven aldık calpol işe yaramıyor. Var mı tavsiyesi olan ya da başından geçen öksürük burun akıntısı bişey yok sadece ateş yükseliyor diş ateşi değil belliki crp 11 buçuk çıktı bi de idrarında biraz enfeksiyon ama antibiyotik etki etmezmiydi 2 günde kızın ateşi hala var 2 kere de serum taktırdık