kucukgel1nn 18 aylık oldu teyzesi çok şükür her şey yolunda. Gayette güzel toparladı kendini. Yoğun bakım fotoğrafları görünce ister istemez o sürece gidiyorum. Oğlum iyi olsun diye çabalarken 3 kez dikişlerim tazelendi açılma olduğu için. Şuanda bile hala oturmayan açık dikişlerim var ama çok şükür. O iyiyken bende iyiyim 🥹🥹