kucukgel1nn İlk fotoğraf bizimde yok maalesef. Oğlum nabız düşüklüğü ve oksijen yetersizliğinden doğduğu gibi hazırlanıp yoğun bakıma alındı. Bana da 1 saat epizyo dikişleri yapıldı ve kan takviyesi yapıldı. Devlet hastanesi olduğu için yasaktı telefon.
Ama o kadar şeye rağmen kordonu kesiliyorken 7 köy ağası Himmet gibi bir eli ensesinde bacak bacak üste atarak duruyordu. Ebesi 3 kez bacaklarını düzeltti o ısrarla bacak bacak üstüne attı. Doktorum da güldü “dokunmayın nargile reisine hazırlayın yoğun bakıma gitsin” dedi (yoğun bakıma alınacağını söylemişti zaten). O anın fotoğraflanmasını isterdim gerçekten müthiş rahat duruşuyla güç olmuştu bana tosarık tosbağam 🥹🥹 Kucağımızda ve evimizde 24 saati tamamlayamadan 3 kez yoğun bakım süreci oldu yeni doğduğu halleri çoğunlukla yoğun bakımda olduğu için de çoğunluğu çok hoş değil bakıp o günlere gitmek istemiyorum 😔😔 Gerçi nasıl koyabileceğimi de bilmiyorum