beybitolat Balbulutu aşkımmm çok geçmiş olsun 🙏 ama iyice araştırdınız mı ya? Yiğenimdede alerji var ve geniz eti ameliyatı dendi. Ablamlar daha iyi birkaç doktorlarla görüştü ve asla ameliyatlık değil dendi
Balbulutu beybitolat çok araştırdım canım ameliyatlık maalesef burun içinde de şişlik var yaşı küçük olduğundan doktor burun ameliyatı yapamayız ama geniz eti alınmalı dedi 🥺
SooMin Balbulutu çok geçmiş olsun benimde şüphem var alerjik astımla büyüdü kışları çok zor geçiyor 🥹
SooMin Balbulutu boğaz enfeksiyonu mu oluyor bizimki öyle oluyor peşine öksürük geliyor kbb getireceğim suan yine hasta mesela 😭
beybitolat Balbulutu anladım kuzum içini ferah tut güzel geçer allahın izniyle🙏 küçük oğlun mu olcak büyük oğlun mu
Ymomm Balbulutu öncelikle çok geçmiş olsun Rabbim korusun inşaAllah bir şey olmaz. Kızım alerjik dikiş için kısa süreli anestezi aldı 2 kere sedasyon diye geçiyor sanırım çok şükür bir şey olmadı, tabi sizin genel anestezi olacaktır gönlünüzü ferah tutun
Balbulutu Ymomm çok geçmiş olsun canım 🥺 inşallah bizimde rahat geçer. canım çok teşekkür ederim ☺️ 🥰