Geçmiş olsun canım, ben dahil tüm sülale de kardeşlerim felan bu ameliyatı olduk diyebilirim🤷🏻♀️
Durumuna göre yatış yaparlar yoksa ameliyattan Bi kaç saat sonra çıkartırlar.
Doktor kardeşime bol bol dondurma ye demişti, o konuda oğlun şanslı🤭
Korkulacak bir şey yok, inşallah da oluşmaz.
Ameliyat kapısında uyutuyorlar genelde küçük çocukları, içeri tek girerse ağlar stres olur diye.
O aşamayı görmek seni biraz üzer ama korkma, çabuk çıkacak. Zaten uyanınca Bi sersemler sonra oyuncak felan gösterirsin doktor izin verirse soğuk bişeyler verirsin çabuk unutur.
Çok fazla ağrı sızı da yaşamıyorlar zaten..
Allah kolaylıkla atlatmayı nasip etsin inşallah 🩷🩷