Bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum canım gönlünü ferah tut bende oğlum beş aylıkken hamile kaldım bende sezeryan doğum yapmıştım bana da şehirde ki doktor bu kadar kısa sürede doğum sıkıntı vs hatta aldır dedi ben kıyamadım kendi doğum yaptığım özel de ki doktoruma gittim o kadar güzel karşıladı ki hiçbir sıkıntı olmaz yılda iki kere sezeryan doğuran var bir sürü insan var bunu yaşayan dedi benimde aralarında 14 ay olmuş olucak gönlüm de çok rahat hayırlısıyla hepimiz kucaklarımıza alırız inşallah ikisi bir an da büyümüş olurlar bende tüplerimi bağlattıracağım iki tane kafi bu bünye üçüncüyü kaldırmaz 😅