smgcgr 17 ay ara ile 2 Sezaryen doğum yaptım, Çok şükür hiçbir sorun yaşamadım, ikinciyi isteyerek yaptım bebeğim 8 aylıkken 2.ye hamile kaldım. Hamilelikte veya doğumda doğum sonrası süreçte hiçbir sorun yaşamadım Hatta ikinci de daha çabuk ayaklandım daha hızlı iyileştim.