Benim bebeğim de 36+4 de 2230 gr doğdu. Prematüre bebek bezi bile büyük geliyordu. Şuan 9 aylık 8700 gr inanın çok çabuk toparlıyorlar. Ek gıdaya başlayana kadar her ay ortalama 1 kiloya yakın aldı. Benim sütüm yoktu mamayla besledim etkisi var mıdır bilemem. Ama her annenin sütü de bir değil gönlünüzü ferah tutun bebişleriniz gayet iyi almış yinede en doğrusunu doktorunuz söyleyecektir.