Benim kızım 32+6 da dogdu,1860 gr lik 1700 lere dustu kuvezde.45 gun kaldi çıktı 2200 gr ile.Evde meme mama devam ettik ,sonra memeyi almadi sagdim bi sure vakit olmayip sagamayinca sut kesildi.Mama ile devam ettik ek gidaya yaklasmisti.Masallah diyim mamayi guzel yedi ,bebegin istahina da bagli cabuk toparlamasi,kizim suan 8 ay yeni oldu 2 ay onceden alt siniri gecti kilo olarak,araştırma hastanesinde bi doktor tebrik etti ne yapiyorsaniz devam edin dedi.Suan ayrica ek gida da aliyor ,genelde seçmiyor,bize nasil yapıyorsam tuzsuz ve zeytinyagli yapiyorum tadina bakiyorum ben seviyorsam bebek de seviyor.Meme ile devam ederse de mama ver 1 yasina kadar demişti saglik ocagi doktoru cabuk toparlıyor kiloyu ama red olursa bilemem biberon kaynakli