Umutoglum ben çok memmunum aldığım günden beri sürekli kullanıyorum elim ayağım oldu resmen internetsiz kullanımında bir dezavantajını yaşamadım bu arada ikisi arasındaki fark bilmiyorum tam olarak ama benim kullandığımın üst serisi ile karşılaştırdım çekim gücüne baktım sadece ikiside aynıydı sadece birinde halı tanıma vardı silme aşamasında ben zaten sildirmem siye aldım gerçekten de hiç sildirmedim henüz Q8 silerken halı tanıma özelliği yok o yüzden paspası kaldırmıyor sadece