Benimkinin WiFi bağlantısı kesilmiş sadece haritalama yapmiyor gayet de Manuel olarak calisiyor. İnternetle telefon üzerinden çalıştırıyorsun yönlendiriyorsun. WiFi bağlantısı olmayinca kapiyi kapatıyorum bir odada çalışması bitince diger odaya götürüp orda çalıştırıyorum. WiFi çalışmasına engel degil